Gårdagen och idagdagen

Förlåt för den jättedåliga uppdateringen men det har varit så mycket nu. Igår va en stressig dag som slutade med att vi hamnade i Alvik, vilket betydde att vi inte kunde komma hyem sen på kvällen/natten. När vi kom till Alvik station vid 1-tiden hade alla tunnelbanor/bussar/tvärbanor slutat gå och inget gick förens runt 5. Plus att det va max 2 grader ute. Så där stod vi i en timme innan A's låtsaspappa kom och hämta oss. Värme har aldrig varit så skönt!



Idag jobbade jag och jag hade verkligen sett fram emot det eftersom det skulle betyda mer lön. Jag jobbade, men inte länge. Kom in till TB vid kl 1, jobbade i en timme tills jag inte stod ut mer. Då snurrade allt och jag kallsvettades, skakade och mådde illa. Det va en jätteläskig känsla och jag har aldrig känt så förut. Det slutade med att min chef sa åt mig att gå hem eftersom jag tydligen var lekblek i ansiktet. Inte speciellt roligt eftersom det är julafton imorgon och vad vore värre än att vara sjuk då? Kom hem och sov i 2 timmar, mår fortfarande inte bra - men bättre. Mår i alla fall tillräckligt bra för att åka hem till min syster som bestämt. Hämtningen kommer om en halvtimme iform av mormor. Vi åker dit och firar jul och kommer hem på annandagen. Fredagskvällen är redan planerad, visst tjejer?


Kärlek
Postat av: felicia

fredag it is ;D

2008-12-23 @ 18:32:15
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0