JULLOOOV

Dagen började som sagt med ett Bodypumppass. 45 minuters styrketräning, jätteskönt! När jag hade tränat klart, tagit det lungt och så va det avslutning i skolan. Vi fick sitta på golvet i en av våra stora salar och det va släkt och massa ljus tända. Det bjöds öven på mandariner, julmust, skumtomtar och dumle så alla va jättelyckliga. Tjockisskola. När vi va klara och hade sagt hejdå och så, åkte vi till Espresso House för att fika/äta. Jag hade inga pengar (trodde jag) så för migblev det inget, det visade sig sen att jag ahde fått lön och om jag hade vetat det då hade jag inte behövt vara hungrig till nu. Stannade inte så länge på Espresso House, för vid 12-tiden mötte jag upp A för att följa med henne på hennes avslutning. Jensen är en liten större skola än vår måste jag erkänna, de hade avslutning på Grand, den där bion på Sveavägen och just A's avslutning va den fjärde idag haha. När vi va klara där åkte vi och solade och sen åkte jag in till stan och shoppade lite för en del av min lön jag fick idag.

Nu blir det till att fixa iordning lite, senare åker jag till solna. Vi får se vad som händer ikväll, något hoppas vi på.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0