TB och nyårsklänning

Buhuu vad kallt det är ute! Helt sjukt kallt. Sommar, kom nu!

Träffade ni vet vem på odenplan kl 3 och solade på solkungen. När vi va klara va båda hungriga och trötta så jag bestämde att jag skulle bjuda A på middag på mitt jobb. Mathilde stod i kassan och eftersom hon är hon så valde hon att inte dra maten på min lön så vi åt 2 nacho deluxe, 2 guaccamole och läsk för exakt 0 kronor! Det är så man kommer nån vart i livet, förmåner..



Tro det eller ej men jag hittade en klänning också. En som kommer passa perfekt på nyår. Hittar tyvärr ingen bild men det är en lång voulangtopp som går till precis under rumpan och är ljusrosa/persikofärgad. Den blir perfekt med svarta leggings till nu på nyår och sen i sommar kommer den bli skitsnygg till ett par bruna ben!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0