Trough good times, trough bad times..<3

Idag har varit en riktigt slapp dag måste jag erkänna. Varit hemma hela förmiddagen och sen ett yogapass med Felicia på eftermiddagen. När vi var klara på Eriksdal åkte jag till centralen för att möta upp Markus och hans kompis Melanie. Egentligen ska jag bara vara hemma men valde att åka och sova här hos pappa istället eftersom Markus skulle hit. Så fredagskvällen har mest bestått av Idol och Guitarhero, slappt men ganska skönt.

Imorgon blir det först Mini och sen jobb. Efter det möter jag upp baby, Flisan och Emelie för en bra förhoppningsvis partykväll. Det ska bli najs, ät väldigt sugen på röj! Sen på natten sover vi hos A as usual.



Är på lite dåligt humör och lite ledsen just nu, men det reder nog ut sig. Är kanske till och med lite besviken..
Men det finns ju alltid de som lyser upp, <33



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0