Time in time

Jag är lite stressad just nu, har precis kommit springande från Carlssons skola och haft genrep med min grupp, plus 4 barngrupper. Jag och Matilda gjorde världens bästa jobb bakom scenen på Jorden tur och retur. Imorgon är det föreställning på alltihop, då blir det min grupp, 4 barngrupper och ett annat julspel också. Sen är det snabbt hem och fixa mig som gäller, för att direkt dra iväg till tacobars julfest.

Nu är det jobb som gäller, såg lungt ut däruppe. Vi får väl se hur det blir sen, puss sålänge.

Kärlek
Postat av: Angelica

jaa :D min helg har vart riktigt lugn, har du firat lucia på ngt sätt då?:D

2008-12-14 @ 10:46:54
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0