The worlds greatest?

Har just suttit och kollat ikapp 7 avsnitt av Blondinbellas tv-dagbok. Herregud vad människan är bäst! Hon är så medveten om vad hon gör och hon kan svara på alla frågor. Hon skulle aldrig säga något hon inte skulle kunna stå för och det låter som att varje mening hon uttalar är väl genomtänkt. Jag tror verkligen inte att det är av en slump som hon har 500.000 läsare om dagen och jag tror även att de som säger att hon bara är bluff och ogillar henne inte ens menar det. Vi lever i en otroligt avundsjuk värld, vilket leder till att man endast klagar på andra som man vet egentligen bara har det bättre. Jag tycker hon är värd allt det hon har för hon har kämpat hårt för det.


Hon har hela tiden haft sin framtid i åtanke och bara därför är hon värd sin uppmärksamhet.
Jag tror jag har en ny förebild!

Kärlek
Postat av: Alexandra

ny? ofta hon inte vart det innan :P

2008-12-30 @ 17:35:36
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0