tänd ett ljus

Har just nu caseavslut men av någon anledning hamnade jag här ute i datasalen istället, varför vet ingen. Ryktet om mitt eldade prov går, kan man kanske kalla det succé?! Jag har en karriär inom det där med att göra misstag i kemisalen, sist vi höll på med ljus hamnade det stearin överallt och när vi labbade med gasvolym förra veckan släppte jag ut lite gas, så att resultatet blev ett helt annat. Synd bara att det var en grupplabb. Jag tror inte vår kemilärare gillar mig längre..



Idag efter skolan ska jag möta A, vi ska sola och sen hem till Emelie för fillmkväll.


Kärlek
Postat av: mathilda

då har du iaf nått att skriva i diksussionen i rapporten hahahah :P så får man töänka när kemilabbar går fel vilket dom typ alltid gör...

2008-12-19 @ 14:38:00
URL: http://kinkasha.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0