sovtime

Godmorgon eller nått. Vaknade nyss efter en timmes sovande. Jag är verkligen superdupertrött, tror bara jag ska fixa lite småsaker , ringa Markus och Alexandra och sen gå och lägga mig för natten. Imorgon kommer bli en hektisk dag med mycket inplanerat. Börjar dagen med ett spinningpass, sedan vidare till skolan för fyra timmar nationellaprov i Matte B. Så kl 08:30-12:30 sitter jag förmodligen där med lite lätt panik, så ni vet. Efter det har vi uppsatsinlämning kl 16 och så fort jag är klar med det drar jag hem, vilket jag hoppas att bli sådär runt 13-tiden. På kvällen imorgon ska jag och famlijen på julbord på Skansen. Där ska tydligen finnas en restaurang med ett bra julbord som pappa bokat. Det ska bli jättetrevligt, hela famliljen ink. skilda föräldrar och syskon. Jag kan inte komma ihåg sist vi va samlande allihopa på det där sättet, 7 år sedan kanske? Innan mamma och pappa skildes och när både Erica och Douglas bodde hemma...Herregud, en liten familjereuion!




Kärlek
Postat av: jenny

Ja kanske eller lördag vi får prata om de imorgon;)

2008-12-08 @ 19:44:10

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0