söööndagsstress

Hej på er! Kan äntligen andas ut, iaf i 10 minuter. Kom precis hem efter en lång dag på Carlssons med många bar, mycket teater och massa massa kärlek. Det började med att min grupp hade föreställning, Matilda och jag hade huvudrollerna och såklart va mami där och tittade. I vår har vi vår(a) riktiga föreställningar och då hoppas jag ni kommer och tittar! När vi va klara va dettvå småbarnsgrupper som spelade Julgodis och nånting med harar. Sen var det matpaus och sen körde vi igång igen. Ett julspel och sen va det dags för min och Matildas lilla grupp som spelade Jorden tur och retur. De va så söta och så duktiga och efteråt fick jag till och med en blomma av ett av barnen, jag blev så glad.

Nu är det dags för julfest ála Tacobar, vi hörs ikväll eller imorgon!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0