Sjuk

Ligger i min säng med datan i knät och TV:n på, mycket mer ansträngande än så blir det inte idag. När vi vaknade hos A imorse insåg jag att jag inte kunde gå till skolan - mitt huvud dunkande, min hals sved och det kändes som att jag var snorig i halva hjärnan. Så jag smsade mamma som sjukanmälde mig och åkte hem när A åkte till skolan. Åt nyss lite frukost och ska snart sätta på en film, förhoppningsvis sova lite också. Framåt lunchtid ska jag ta tag i lite skolarbete och utnyttja tiden, för nästa vecka blir hemsk. Sista veckan innan lovet består av engelskaskrivning, svenskatenta, historia/filosofi-redovisning och två kemiprov. Egentligen skulle vi haft ett fysikprov också men tack och lov blev det flyttat till efter lovet.



Det här lovet kommer inte komma en dag för sent. Och visst bby kommer det bli ett bra lov?!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0