Partynight

Mina fötter gör fortfarande ont. Att gå ovan i högklackat en kväll är inte speciellt kul efter ett tag, men struntsamma, jag kände mig fin i skorna så. Efter jobbet igår åkte jag hem till Alexandra och vi gjorde oss lite i ordning innan vi drog och mötte Felicia och Emelie. Efter ett tag hittade vi till en lokalfest på Gärdet där det tydligen skulle vatir runt 50 pers. Vi åkte dit och det va en najs lokal men folket va hur sega som helst. Förutom att vi hela tiden försökte få igång alla, sket vi i hur sega dom va och startade party istället. Det va najs. Who's the party ppl?

Efter ett tag va helt plötsligt Sinnika och Elin där och Jessica, Lisa och Mira kom efter en stund. Ingen hade någon aning om varför dom va där eller vilka dom kände som va där, men där va dom och vi också. Runt kl 2 drog vi hemåt och kom i säng vid 4-tiden. Gick upp kl 9 som ett vrak och åkte till Carlssons där jag har varit till nu. Får just nu massa bilder på msn från igår, dom kommer väl upp när som helst. Håll koll!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0