panik i kemisalen

Det första jag kände när jag kom till skolan idag va hur det luktade bränt. Jag trodde först att det va någon snorunge som eldat på toan igen eftersom det är något dom små barnen i vår skola finner intressant. Efter ett tag började det lukta pepparkakor också, brända pepparkakor. Det visade dig att det var i kemisalen man fick pepparkakor och fick titta på stearinljus. Vilken tur att det va just in dit vi skulle. Och vilken otur att jag inte tål pepparkakor, men ljusen fick jag iaf titta på. Lite för mycket kanske..



Efter ett tag, mitt under provet, började det lukta ännu mer bränt och jag fattade inte varför. Det började lukta jättejättemycket bränt och jag tittade upp. Där låg mitt prov och brann.


Kärlek
Postat av: jenny

hihi rätt kul faktist

2008-12-17 @ 19:42:10
Postat av: Jenny

haaha ja de var det, måste ladda lite innan jag skriver min bloggadress! SNART SÅ KMR REALESEN(vene hur det stavas)!

2008-12-17 @ 20:05:32
Postat av: Hannah

Hahahahahaha okeeej, det va ju lite roligt faktist :P eller ja, om det inte gick bra på provet kan du ju alltid elda upp det :p men du är så smart så det kommer säkert gå super ;)



och kommer du ihåg på sjöbergska? det var ju snorungar där också som eldade på toaletterna. fast hmm, det kanske va innan du började där förresten. äh jag vet inte.



saknar dig<3<3

2008-12-17 @ 21:38:40
URL: http://reflekterad.blogg.se/
Postat av: Emily

haha jo, bara det inte är från Taco bar :D

2008-12-17 @ 22:08:17
URL: http://lifeofemily.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0