När dockan slängs på vind

Jag tror jag har lyckats få mamma att gå med på att låta mig åka utomlands i sommar, ibland är jag bra! Jag tog upp det försiktigt vid middagsbordet förut idag med att säga att jag önskade mig pengar i julklapp. Pengar som jag skulle använda...till...att åka utomlands kanske??? Alanya med Lexie? hehe... "Jättebra Sofia! Alanya är ett bra ställe, där kommer ni ha jätteroligt!". *pjjuh* Tack mami! Nu återstår det bara en svårövertalad människa...

Från en bra sak till en annan bra sak. Jag sitter just nu och tittar på vägverkets hemsida för att mamma, pappa och jag ska gå den där korkortsutbildningen snart hade vi tänkt. Det är väl i första hand mamma som ska övningsköra med mig när hon köpt en bil, vilket hon ska göra för mitt körkorts skull. Pappa har ju också bil och han är en tillgång han så då är det lika bra att gå alla samtidigt.




Livet börjar bli mitt eget märker jag;

♫ Nio månader till min 18-års dag idag

♫ Övningskörning inom kort

♫ Utlandsresa med A i sommar

♫ Jobb med egen lön

♫ Börja spara insattsen till en lägenhet (okej inte riktigt än)



 


Kärlek
Postat av: Emma Härnqvist

- Åh vilken befrielse de va att fylla arton.. Trots att man bor hemma.. Men de va nog nästan lika roligt att fylla tjugo :)

2008-12-02 @ 21:16:01
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Emma Härnqvist

- MM grejen är att de är ju bara över en natt, så blir man arton. Och det är helt otroligt vad mycke som förändras, egentligen. Fast å andra sidan så känner man sig inte mer vuxen för de..



Jag blir tjugotvå om ett par månader, första april närmare bestämt. Kram

2008-12-02 @ 23:15:32
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Carita

Svar; Aw, taaack så mycket cutie! :* <3

2008-12-02 @ 23:29:19
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0