Lördag

Usch vilket väder det är ute, jag får spontana frysrysningar hela tiden. Vilken tur  att jag ska hem till A innan vi drar ut, så att jag kan sno till mig en jacka eller en kofta till! Hur som helt ska vi ha trevligt ikväll, visst tjejer?! Jag och mina rysningar sitter just nu nere i källaren på Kungshallen och jag ska börja jobba snart. Är sjukligt trött och hoppas därför på att det finns godis däruppe, annars blir det cola hela eftermidddagen och kvällen som håller mig vaken.  

Jag har kommit på att jag är ganska fullbokad den närmsta tiden, vilket gör mig på jättebra humör. Sen jag började umgås med A är jag aldrig ensam och har alltid något att göra. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, hon är bäst! Den här helgen är redan full av massa saker och nästa skulle vi kanske vara med Jenny, right tjejen? Sen är det jul och nyår! Sen i sommar bby....<3


Kärlek
Postat av: Alexandra

gulleunge<3

2008-12-06 @ 16:04:29
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: jenny

ppparty snuttan, vi får satsa på det!

2008-12-07 @ 18:17:52
Postat av: Sofia

Yes vännen, du och dina vänner, jag och Lexx <3

2008-12-07 @ 18:26:42
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0