lågor

Min dag har varit en riktig sugdag tror jag. För det första hade jag satt klockan på 05:20 för att jag skulle träna men försov mig, så jag sket i det. Gick upp och käka frulle och fick ångest över allt plugg så kl 6 imorse satte jag mig och pluggade. Helt sjuk, I know! Fick faktiskt lite gjort då eftersom jag var den enda inne på internet i hela världen just då. Åkte till skolan och kom försent, i äckelregnet. Hade svenska och matte och häll på somna fyrtiosju gånger. Sen helt plötsligt på eftermiddagen va det något äckel som ville tända på skolan, eller åtminstonne få alla att springa ut i äckelregnet. Fick komma in efter ett tag och då va det nästan dags att gå hem igen. Åkte hem vid halv 4 och ikväll blir det till att ta det lungt och kanske få något gjort. Kanske.



Någon som lättar upp i vintermörkret med en mycket bra låt.




Kärlek
Postat av: Carita

Aw, hoppas du får en finare dag imorgon cutie! :*

<3

2008-12-02 @ 19:42:10
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0