Kärlek

Jag har världens bästa syster! Och då menar jag världens bästa. Det räckte med att skicka iväg ett litet sms så blev jag påmind om hur mycket jag älskar henne. Hon tog på sig att tillsammans med sin man, hjälpa mig med matten. Det va år sen hon och Lelle gick på gymnasiet och läste de kurser jag läser nu, men ändå ger de sig på ett försök att få mig att förstå. Och det är inte det lättaste måste jag säga. Så imorgon efter avslutningen ska jag be att få mer mig ett par häften med Matte B uppgifter i och på lovet kommer jag tillbringa massa tid i Täby med min syster, hennes man, hennes radhus, hennes bil och hennes två barn, mina mattehäften och nytt hopp. Allt för att klara min IG-prövning i Matte B! ..och där fick ni veta det också.




Sen måste jag också säga att jag har världens bästa kompisar i skolan som stöttar och alltid finns där. Det finns inget som gör att man orkar gå till skolan på morgonen förutom ni. Ni gör mina dagar!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0