Jag känner någon slags hatkärlek till att äta på TB

Trots mitt illamående och halsonda åkte jag stan och träffade A. Var hemma från skolan men kände att jag iaf behövde komma ut, så jag hade inga planer på att ställa in. Vi solade, shoppade lite och käkade på Tacobar. Min shopping bestod av en kjol från H&M som jag inte riktigt bestämt mig om jag ska behålla ännu. Den är jättefin och jättesöt så jag tror jag kommer göra det, men är inte säker ännu. Jag köpte också en väska, ett par strumpbyxor och ett armband (som måste varit dagens bästa köp).


Jag älskar det! Jag har tom planer på att sova med det så att det inte försvinner!


Kärlek
Postat av: felicia

fyfan va snyggt! =D

2008-12-03 @ 21:19:55
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0