It's all about making me smile

Hade ställt klockan på 07:30 imorse eftersom jag inte hunit fixa någonting igårkväll, meningen var att ha mycket tid på morgonen istället. Skulle träffa A på odenplan kl 10 för att sola och sen dra in till stan på rean. Det blev inte riktigt så, vid 09:30 när hon ringde mig insåg både hon och jag att jag sov. Inte nice. Och jag hade ju inte fixat någonting alls sen innan heller, så det va bara att kasta mig upp, klä på mig, sminka mig, käka jättesnabb frulle och sen dra in mot stan. Jag missade solningen men träffade henne i stan vid 11 i alla fall. Vi blev inte speciellt långvariga i stan, oingen hade egentligen ork. Efter en stund åkte hon hem och jag till farsta där jag shoppde lite. Köpte en svart topp med paljetter, en kofta, strumpbyxor och en försenad julis till min babe!



Det va förmiddagen det, nu i eftermiddag ska jag snart på middag hos mormor med släkten och ikväll blir det till att dra till solna och A och därifrån träffa Felicia och Emelie, resten av B4:an!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0