I'm just walking in a bouleward of broken dreams

Är kanske lite sent ute men har dock ändå planer på att införskaffa en nyårsklänning idag. Vet inte riktigt var jag ska leta än men troligtvis blir det H&M, Zara och Veromoda eller så. Om jag hittar ett par fina skor till blir det väl dom också. Men först ska jag göra mig iordning för att åka och träffa A för lite solning. Sen får vi se vart kvällen leder, förmodligen blir det väll en lika lugn kväll som igår, vilket jag kanske behöver efter vad som hände nu på morgonen. Jag behöver lägga ner mycket tid och fokus på att tänka ut hur jag vill göra med saker och ting och i vilken ände jag vill börja. Vad är viktigast och varför?




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0