I våra hjärtan finns det gömt

Usch vad trött jag är! Somnade alldeles för sent igår för att gå upp vid 6 idag. Det tog ett tag att fixa i ordning allt och så och när jag precis tänkt gå lägga mig kom mamma in i mitt rum och så började vi prata. Hon tittade på ett kort jag har på väggen från när jag är 4 år och helt plötsligt satt vi där och pratade gamla minnen. Det va verkligen jättemysigt, min mamma är bäst. Som tur är finns det saker som gör allt lite lättare att gå upp en decembermorgon, julsakerna. Vi har satt upp julstjärnor, ljusstakar, ljusslingor på ballkongen och levande ljus överallt. Dessutom bakades årets första lussebullar igår så det luktar fortfarande saffran i hela huset.



Ännu en lång dag idag med skola och träning. Två inlämningar idag, bara det gör mig trött.


Kärlek
Postat av: sunniva

asså hur orkar duu? shit, du verkar ha så mycket energi. helt otroligt.

2008-12-04 @ 13:35:26
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0