Host på mig med

Sitter i skolan och är lite smått äcklad av lunchen vi åt nyss, usch för skolmat. Illa mår jag också, speciellt när jag är hugrig pga magkatarren och eftersom jag inte åt så mycket mat kommer jag väl må illa hela eftermiddagen. Får äta på en gång när jag kommer hem till A. Åker dit när jag slutat och tar det lungt ett tag. Käkar och fixar lite, sen åker vi in till stan för att se Twilight med Felicia och Emelie. Vi ska på 21-föreställningen så vi blir lite sena hem, men det är ju fredag imorgon, så det gör inget.



Imorgon börjar helgen! Vår är ganska planerad.
Imorgon: Skola och sen middag med tjejerna i skolan på kvällen. Hem till A's pappa och chilla/sova.
Lördag: Genrep och lite jobb på Mini för min del, plus jobb på vanliga jobbet också. Sen på kvällen ska vi kanske ut med Jenny och hennes kompisar.
Söndag: Teaterföreställning och plugg.

Vad ska ni göra i helgen?

Kärlek
Postat av: kreeesk

kul att vi 2 skulle se den..

2008-12-12 @ 16:13:40

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0