Godmorgon

Godmorgon söta ni! Vet ni vad? Jag är ledig idag! Skönt va?! Har egentligen bara en lektion idag och det är idrott, vilket vi tydligen skulle ha ute i vitabergsparken, intervallträning dessutom. Jag var ganska pepp på det faktiskt eftersom jag älskar konditionsträning men jag hade redan igår tänkt att köra ett spinningpass på morgonen idag så därför frågade jag Jonas om han tyckte att jag skulle strunta i det  eftersom vi skulle köra intervallträning. Han svarade att jag han tyckte jag skulle strunta i idrotten istället, knäpp idrottslärare. Det spelar egentligen inte så stor roll eftersom jag vaknade med jätteont i halsen idag med, så min förkylning har nog inte riktigt gått över än. Det blev ingen träning, istället satte jag mig framför datan och dkrev, kl 6 på morgonen. Jag är inte frisk..



Har iaf fått lite gjort, vilket är jätteskönt. Så nu ska jag fortsätta lite till, ta en dusch och sen gå och lägga mig igen. Supernajs! Jag tror inte jag ska sätta klockan ens en gång, jag får se när jag vaknar. Sen i eftermiddag blir det yoga med Felicia och sen åker jag nog och sover hos pappa eftersom Markus kommer. Har inga direkta planer för kvällen, är ganska taggad på att bara chilla och sova tidigt.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0