Godmorgon

Godmorgon på er! Skönt med lite sovmorgon idag måste jag säga. Egentligen börjar jag inte förns kl 13 men har planer på att bege mig mot Eriksdalsbadet för ett core- och ett spinningpass om någon timme. Vaknade genomförkyld imorse med ont i halsen och var jättetäppt. Har just ätit frukost och tryckt i mig diverse måbra-piller, så det borde nog bli bra snart. Nu ska jag ta tag i lite saker som måste fixas innan jag åker, bla maila min önskelista till mamma och pappa, ladda ner lite julmusik och packa träningsväska.



Sen blir det skola kl 13-16 och efter det åker jag in till Odenplan och möter Sweet för att sola, shoppa och käka. Blir troligtvis Tacobar eftersom jag har rabatt där! Vi hörs.


Kärlek
Postat av: Elli

Ska vi slå killen som eldade igång branlarmet så vi fick stå ute och frysa arslet av oss och bli sjuka? Jag är på i vilket fall...

2008-12-03 @ 17:15:11
URL: http://ienannandelav.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0