Aldrig mer ekvationssystem!

Jag är nog inte på så bra på matte ändå, usch fy och blä  för provet idag! Vi satt mellan 8:30 och 12:30 och skrev, kladdade, skrev, kladdade, knögglade papper, suckade, slog på miniräknaren, fick arga blickar av varandra och medlidande blickar av mattelärarna. Usch säger jag, det blir nog G i Matte B för min del tror jag. Jag och Julia gav upp på mitt "Julia, ger vi upp nu?" och hennes "Ja.". När vi kom ner på vårt plan och hörde Ellinor "Här kommer mina naturare! Hur gick det?!" ville jag spy för jag insåg hur dåligt det gick. Det hade säkert inte varit några problem iofs eftersom jag har magkatarr, men vi gick ner och åt istället. Även hur dåligt det har gått är det faktiskt skönt att ha både matteprovet gjort och uppsatsen i Sam A-Hisoria A/B-Filosofi A/B inlämnad, jullovet närmar sig!



Nu till trevligare saker, om någon timme åker mamma och jag in till skansen för att möta resten av familjen för vårt första genemsamma julbord. Det ska bli gott och trevligt, frågan är bara hur mycket jag kan äta med min magkatarr?! Lite blir det i alla fall!


Kärlek
Postat av: Elli

Sofia vad säger du? Ellinor? Det där kändes konstigt måste jag säga...

2008-12-10 @ 21:24:27
URL: http://ienannandelav.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0