A song to sing

Hurrni, imorgon är det jullov och vad säger vi om det? Typ..äntligen! Det ska bli så skönt och jag har en del planer redan nu. Lovet ska spenderas med bästa A och också bästa M. Jag ska sova hur länge jag vill på mornarna och göra det jag tycker är kul. Nyår är inte riktigt planerat ännu, men det kommer förhoppningsvis. Jag ska även klämma in ett par timmar på jobbet och mycket tid ska som sagt spenderas hemma hos min syster.

Morgondagen börjas med ett Bodypumppass tror jag och sedan vidare till avslutningen. Efter min avslutning ska jag försöka komma in på Alexandras avslutning och sedan ska vi ta solningen imorgon istället. Sedan får vi se var kvällen leder, sover i alla fall i Solna som vanligt en fredag haha.

Nu blir det mamma mia en stund, sen sängen. Natti <3


Kärlek
Postat av: felicia

hahaha suuuucker, ofta sluta på måndag!



hihi (6)

2008-12-18 @ 22:07:34
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0